بلاگ

خرید لپ تاپ دست دوم

خرید لپ تاپ دست دوم

خرید لپ تاپ دست دوم

امروزه با شرایط اقتصادی حاکم در جامعه و وضعیتی که برای بازار ارز به وجود آمده است. خرید لپ تاپ نو برای بسیاری از افراد بخصوص افراد جوان و نوجوان جامعه که برای تحقق آرزوهایشان و رسیدن به هدفی که در ذهن خود پرورانده‌اند کاری بسیار سخت است.

اما لپ تاپ های استوک و دست دوم این کار را برای شما بسیار آسان و تحقق پذیر نموده است. بهاتک یکی از فروشگاه‌هایی است که واردکننده انواع لپ تاپ در برندها و مدل‌های مختلف می‌باشد.

شما می‌توانید برای اقدام جهت خرید لپ تاپ استوک و دست دوم در قیمت‌های متنوع همین الان وارد سایت شده و ثبت سفارش نمایید.

یکی دیگر از دلایلی که باید در هنگام خرید لپ تاپ دست دوم باید به آن دقت کنید نوع لپ تاپ، برند آن و میزان کارکرد آن است. برای اطلاعات بیشتر وبلاگ بهترین لپ تاپ استوک وارداتی را مورد مطالعه قرار دهید تا در هنگام خرید لپ تاپ دست دوم دچار مشکل نشوید.

خرید لپ تاپ دست دوم با چه شرایط و در چه مکان‌هایی؟

همانطور که قبل‌تر ذکر شد، برای خرید لپ تاپ استوک باید به برندی که از آن خرید می‌کنید یا فروشگاه ارائه دهنده لپ تاپ دست دوم خیلی دقت کنید. یک فروشگاه معتبر که شما از آن لپ تاپ خرید می‌کنید باید تا چند وقت مهلت تست لپ تاپ را در زمان معامله با شما قید کند. 

SURFACE LAPTOP3 مدل MICROSOFT

لپ تاپ SURFACE PRO 5 مدل MICROSOFT

تفاوت لپ تاپ استوک با لپ تاپ دست دوم در چیست؟

لپ تاپ استوک به مدل لپ تاپ هایی گفته می‌شود که از کشور دبی با توجه به میزان درجه بندی که به آنها تعلق می‌گیرد به داخل کشور وارد می‌گردد. و در بسیاری از موارد تفاوت چندانی با لپ تاپ نو ندارند.

اما لپ تاپ دست دوم همه نوع لپ تاپی، از هر برند و مدلی حتی برند‌های بی کیفیت را، در خود در بر دارد. در ضمن به این نوع لپ تاپ‌ها نمی‌توان اطمینان داشت که آیا از کیفیت خوبی برخوردار هستند یا خیر.

چون در بعضی موارد دیده شده که فرد پس از خریدن لپ تاپ دست دوم مجبور به تعویض بسیاری از قطعات آن گردیده است.

البته این را نیز باید یادآوری کرد که در مجموعه بهاتک تمامی محصولات ما با توجه به این که شرایط مهلت تست تا یک هفته را دارند. و بالاترین کیفیت در بین تمامی محصولات را برای شما مشتریان عزیز برقرار نموده ایم.

بیشتر بخوانید<< لپ تاپ استوک ارزان و وارداتی>>

مزایای خرید لپ تاپ دست دوم نسبت به لپ تاپ نو

یکی از نکاتی که می‌توان در زمان خریدن لپ تاپ دست دوم در نظر داشت این است که، با خریدن لپ تاپ دست دوم شما در هزینه‌ای که نسبت به خریدن لپ تاپ نو انجام می‌دهید صرفه جویی خواهید کرد. در ادامه به معرفی بهترین برندهایی که شما در هنگام خریدن لپ تاپ دست دوم باید به آن توجه داشت خواهیم پرداخت.

معرفی معتبرترین برندهای لپ تاپ دست دوم

برند لپ تاپی که شما آن را می‌خرید یکی از مهم‌ترین نکاتی است که باید به آن توجه داشته باشید.

  • لپ تاپ دست دوم ایسوس
  • لپ تاپ دست دوم سامسونگ
  • لپ تاپ دست دوم دل
  • لپ تاپ دست دوم مایکروسافت
  • لپ تاپ دست دوم لنوو
  • لپ تاپ دست دوم ام اس ای
  • لپ تاپ دست دوم اچ پی
  • لپ تاپ دست دوم اپل

تمامی موادری که در بالا قید شد جزو بهترین برندهای لپ تاپ هستند. که از کانفیگ‌های خوبی برخوردار هستند و شما در هنگام خرید از آنها اطمینان خاطر پیدا خواهید کرد.

اگر شما هم مثل بقیه افراد در جامعه با این سوال مواجه شدید که، چرا باید لپ تاپ نو نخرم بجاش یک لپ تاپ دست دوم را جایگرین بنمایم و از آن استفاده کنم؟ پس در ادامه این وبلاگ با ما همراه باشید تا به جواب سوال خود برسید.

فرق لپ تاپ نو با لپ تاپ دست دوم در چیست؟ 

مسلما شما در هنگام خرید لپ تاپ نو از داخل کارتن آن را آنباکس می‌نماید و از آن استفاده می‌کنید. هیچ جای نگرانی هم از بابت اینکه در اوایل خرید و مدتی پس از استفاده از آن ایرادی در لپ تاپ پدیدار گردد نیز نخواهید داشت. اما این را فراموش نکنید که در ایران امروزه شرایط خرید لپ تاپ نو برای همه افراد جامعه یکسان نیست. و عده‌ای اصلا توانایی خرید آن را ندارند.

ولی در مقایسه با لپ تاپ نو در عوض لپ تاپ دست دوم دست شما را برای خرید بسیار باز می‌کند. و شما می‌توانید یک لپ تاپ با کانفیگ بالا و مورد پسندی را در اختیار داشته باشید. البته این نکته را فراموش نکنید که لپ تاپ استوک همراه خود کارتن ندارد و به اصطلاح OPEN BOX می‌باشد.

در زمان خرید لپ تاپ دست دوم هزینه‌ای که برای خرید لپ تاپ نو رده متوسط پرداخت می‌کردید را می‌توانید، برای یک لپ تاپ قوی و قدرتمند با هزینه کمتری بپردازید.

پس خودتان در نظر بگیرید که کدام یک بهتر است. لپ تاپ نو متوسط یا لپ تاپ استوک کارکرده و دست دوم البته با کیفیت و کوالیتی بسایر خوب و قدرتمند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *